Ta strona używa mechanizmu ciasteczek (cookie). Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. OK, rozumiem
INFOCAM Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Mazowiecka 58
09-442 Rogozino k/Płocka
Woj. mazowieckie
tel. +48 24 266 97 12 | tel. +48 24 266 97 13
tel. +48 24 262 02 47 | tel. +48 24 262 01 83
 
Zalogowany: Gość
Twoje zamówienie:
koszyk   Ilość produktów: (0)
do zapłaty: 0.00 pln (netto)
  0.00 pln (brutto)
kropki zobacz szczegóły
zobacz rówież INTEL
Macroscop
Link do kontaktu

 

promocjenowościcennikiformularzelinkio firmieaktualnościdownloadkontakt
 

 

 

 

Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem http://www.infocam.com.pl jest firma
ŁAWNICZAK Sp. z o.o. - zwana dalej INFO-CAM,
z siedzibą Sendeń Duży 13, 09-520 Łąck,
wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000044337; NIP 774-26-94-579, REGON 611332545
Numer konta bankowego: RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A. 80 1750 1442 0000 0000 1022 6438
Regulamin sklepu internetowego INFO-CAM


1. Sklep internetowy INFO-CAM prowadzi wyłącznie sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet, w związku z tym zamówienia są przyjmowane tylko przez strony
http://www.infocam.com.pl


2. Wysłanie zamówienia jest równoznaczne z wyrażaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach ewidencji sprzedaży wyłącznie przez firmę INFO-CAM. Zgody na przetwarzanie takich danych wymaga Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833). Sprzedawca nie udostępnia danych osobowych Nabywców podmiotom trzecim w celu ich przetwarzania i wykorzystywania na potrzeby marketingowe.

3. INFO-CAM dokłada starań, aby opisy i dane techniczne dostępnych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Sklep nie odpowiada jednak za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę dokonane przez producenta. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać od oryginałów.

4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym INFO-CAM są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

5. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej i we wskazanym tam punkcie serwisowym.

6. W przypadku braku towaru w magazynie w chwili realizacji zamówienia produkt jest sprowadzany od producenta. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany o najbliższym możliwym terminie realizacji zamówienia lub zaproponowany zostanie towar zastępczy. Zamówienie może zostać anulowane na prośbę klienta.

7. Wszystkie ceny podane na stronach sklepu internetowego są cenami netto i należy do niech doliczyć podatek VAT 22%.

8. Ceny podane w sklepie internetowym są ważne tylko w ofercie internetowej i nie podlegają dodatkowym rabatom, które mogą w danym momencie obowiązywać w sklepach stacjonarnych sieci.

9. Informacje zawarte na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

10. Zamówiony przez Nabywcę towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej – DPD.

11. Towar wysyłany i dostarczany jest tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

12. Koszty dostawy:
 
ZAKUP „przedpłata na konto”
 
Towar jest wysyłany na koszt nadawcy, przy zamówieniu przekraczającym 500zł netto
 
ZAKUP „za pobraniem”
 
Koszt przesyłki jest doliczany do faktury VAT i przedstawia się następująco:
- paczka do 3kg.                  – 22zł netto
- paczka od 3kg. do 5kg       – 23zł netto
- paczka od 5kg. do 10kg.    – 24zł netto
- paczka od 10kg. do 50kg.  – 28zł netto
 
ZAKUP „na przelew” (WYŁĄCZNIE DLA STAŁYCH KLIENTÓW)
 
Koszt przesyłki jest doliczany do faktury VAT i przedstawia się następująco:
- paczka do 3kg.                  – 17zł netto
- paczka od 3kg. do 5kg       – 18zł netto
- paczka od 5kg. do 10kg.    – 19zł netto
- paczka od 10kg. do 50kg.  – 23zł netto
 
 
       13. Formy płatności:

        Przedpłata na konto –
             1. Na podstawie otrzymanego dokumentu
        (zamówienie obce), należy wpłacić należność za towar na
        konto: RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A. 
        80 1750 1442 0000 0000 1022 6438                                     
        2. Zamówiony towar zostanie wysłany po otrzymaniu
        potwierdzenia zapłaty.

Pobranie –  
1. Zamówiony towar zostanie wysłany w przeciągu 24 godz. od złożenia zamówienia.
2. Klient płaci kwotę zamówienia kurierowi z firmy DPD podczas odbioru paczki.
 
Przelew – 
1. Zamówiony towar zostanie wysłany w przeciągu 24 godz. od złożenia zamówienia.
2. Klient płaci kwotę zamówienia na konto nadawcy, zgodnie z przyznanym terminem płatności.

14. W przypadku złożenia zamówienia przekraczającego kwotę 5000 PLN netto, sklep INFO-CAM zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości wartości zamówienia.


15. Nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia jakości przesyłki, tj. stanu taśm firmowych i zabezpieczających oraz samego opakowania. Jeśli stwierdzono uszkodzenie mechaniczne, należy sporządzić protokół w obecności kuriera i dokonać odpowiednich adnotacji w liście przewozowym.

16. Procedura wysyłki gwarancyjnej - w przypadku napraw z tytułu gwarancji, Nabywca proszony jest o kontakt z naszym działem technicznym telefonicznie pod numerem telefonu 024 266-97-12 wew. 115 lub drogą mailową na adres serwis@infocam.com.pl

17. Po ustaleniu warunków dotyczących uszkodzonego sprzętu Nabywca otrzyma numer RMA i odsyła towar na koszt serwisu INFO-CAM Al. Kilińskiego 5, 09-402 Płock z dopiskiem "SERWIS i numerem RMA".

18. Zwrot towaru - zgodnie z obowiązującym prawem, Nabywca zawierający umowę poza salonem sprzedaży ma prawo odstąpienia od umowy kupna towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru. Dotyczy to wyłącznie klientów indywidualnych.
 
W przypadku klientów instytucjonalnych - zwroty do działu handlowego można zgłosić w uzasadnionych przypadkach, dla towarów zakupionych nie dawniej niż 10 dni.
Zwrot towaru może nastąpić tylko i wyłącznie po uzgodnieniu i potwierdzeniu przez INFO-CAM Sp. z o.o. możliwości zwrotu, zaś INFO-CAM Sp. z o.o. obciąży w takim przypadku klienta kosztami związanymi z obsługą zwrotu, w wysokości od 150,- PLN netto"
 
Akceptacja postanowień niniejszego regulaminu równoznaczna jest w skutkach z poinformowaniem nabywcy o prawie odstąpienia od umowy w powyższym terminie. Korzystając z prawa odstąpienia od umowy, Nabywca zobowiązany jest odesłać na własny koszt towar wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy wskazując numer rachunku bankowego, na które ma być zwrócona kwota ceny produktu. Kwotę 100% ceny produktu zwracamy na podane konto bankowe po otrzymaniu podpisanego dokumentu korygującego. Koszty transportu nie podlegają zwrotowi.

19. Zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy towar znajduje się w stanie nienaruszonym i jest całkowicie sprawny technicznie - nie nosi śladów eksploatacji (używania), zawiera wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (oryginalne opakowanie z kompletną zawartością, brak jakichkolwiek nalepek na opakowaniu).

20. Zwrotowi nie podlegają poniesione przez Nabywcę koszty przewozu i odesłania towaru.

21. Koszty odesłania towaru pokrywa Nabywca.

22. Reklamacje Nabywcy rozpatrywane są w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. - o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Nabywca ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów. W takim przypadku, gdy Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana naraziłyby Nabywcę na znaczne niedogodności, Nabywca ma prawo zgłoszenia roszczenia o stosowne obniżenie ceny albo odstąpić od umowy.

23. W przypadku stwierdzenia przez Nabywcę niezgodności towaru z umową, Nabywca uprawniony jest do nadania towaru na adres sklepu internetowego INFO-CAM Al. Kilińskiego 5, 09-402 Płock. Nabywca zobowiązany jest odesłać niezgodny z umową towar firmą kurierską, którą do niego został wysłany wraz z pisemnym żądaniem z tytułu niezgodności towaru z umową. W sytuacji skorzystania z usług innego przewoźnika koszty dostarczenia towaru obciążają nabywcę.

24. Sprzedawca zwraca Nabywcy koszty związane z przesłaniem towaru niezgodnego z umową, w terminie 3 dni licząc od dnia rozpatrzenia i uwzględnienia roszczeń Nabywcy z tytułu niezgodności towaru z umową.

25. Jeżeli w wypadku niezgodności towaru z umową, nie będzie możliwa naprawa, bądź wymiana towaru (np. z uwagi na wyczerpanie asortymentu danego towaru), Sprzedawca zaoferuje inny, dostępny towar o tożsamych parametrach, po wyrównaniu ewentualnej różnicy cen, bądź zwróci równowartość jego ceny.

26. Istnienie uprawnień Nabywcy z tytułu jego niezgodności z umową (wadliwości towaru) wobec Sprzedawcy nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień z tytułu gwarancji. Zgłoszenie żądań z udzielonej nabywcy gwarancji odbywa się na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej.

27. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym
www.infocam.com.pl oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu.

28. W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
 

 
 
zobacz rówież WD Purple
MOŻLIWOŚĆ FINANSOWANIA